Urząd Gminy

Treść Statutu Gminy (pdf)

Struktura organizacyjna Urzędu Gminy Cedry Wielkie

  

Wójt Gminy Cedry Wielkie 
Janusz Stefan Goliński

Mgr ekonomii, absolwent Uniwersytetu Gdańskiego Wydziału Ekonomiki Produkcji, ukończone Podyplomowe Studia na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu.

Od 1986 roku pracownik Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku, zajmujący się m.in.: turystyką, sportem, gospodarką w b. woj. gdańskim i woj. pomorskim.Stażysta z zakresu funkcjonowania administracji lokalnej i rządowej we Francji (1991r.) odbyte kursy z zakresu zarządzania i marketingu w DSF Berlin, L&R Consultant (Wlk. Brytania), Gdańskiej Fundacji Kształcenia Menadżerów, pozyskiwania środków przedakcesyjnych i strukturalnych Unii Europejskiej, zorganizowane przez UKIE i Duńską Szkołę Administracji Publicznej.

Współzałożyciel Stowarzyszenia "Żuławy Gdańskie", Pomorskiego Stowarzyszania Edukacji i Rozwoju Wsi, Pomorskiego Centrum Pilotażu i Przewodnictwa.

Katolik, żona Renata - nauczycielka SP w Cedrach Małych, 3 córki: Monika, Marta i Joanna.

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel.(58) 683-61-64 (Sekretariat)

   

Z-ca Wójta Gminy Cedry Wielkie 
Piotr Jaśniewski

Mgr inż., absolwent Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie, Wydziału Ochrony Środowiska i Rybactwa, kierunek Ochrona Środowiska, ukończył Podyplomowe Studia na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej w zakresie Rachunkowości i Finansów.

Od 2003 r. pracownik Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku, w tym przez ostatnie 12 lat na stanowisku kierownika Referatu Wdrażania Projektów w Departamencie Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich. Od początku swej drogi zawodowej związany z rozwojem pomorskiej wsi w zakresie wsparcia ze środków zewnętrznych.

Ukończył kursy i szkolenia z zakresu zarządzania projektami, realizacji i rozliczania zadań inwestycyjnych i nieinwestycyjnych, a także z zakresu kierowania zasobami ludzkimi i komunikacji interpersonalnej.

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel.(58) 683-61-64 (Sekretariat)


 


Sekretarz Gminy Cedry Wielkie
Elżbieta Prymaczek

Absolwentka Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej na Wydziale Studiów Europejskich, kierunek Zarządzanie i Marketing oraz Politologia.

Ukończyła wiele kursów i szkoleń min. z zakresu psychologii pracy, procesów obsługi klienta oraz współpracy z mediami i wykorzystania kanałów informacyjnych do kontaktu z mieszkańcami.

Od 1985 r. pracownik Urzędu Gminy w Cedrach Wielkich, od kwietnia 2017 r. na stanowisku Sekretarza Gminy.

Od urodzenia związana z Gminą Cedry Wielkie. Wielka miłośniczka Żuław i aktywny członek KGW w Cedrach Małych

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. (58) 683-61-64 (Sekretariat)


 


Skarbnik Gminy Cedry Wielkie
Beata Banasiowska

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
tel.(58) 683-61-64 wew. 42

tel.(58) 692-20-42 

 

Lp.

Stanowisko

Nr pokoju

Numery telefonów

Dni  pracy

1

Janusz Goliński
Wójt

18

(58) 683-61-64

 

2

Piotr Jaśniewski
Z-ca Wójta

19

(58) 683-61-64

 

3

Elżbieta Prymaczek
Sekretarz Gminy

14

(58) 683-61-64

Poniedziałek-piątek 

 

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU

1

Dorota Piechowska
Sekretarka

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

17

(58) 683-61-64

(58) 692-20-32

Poniedziałek-piątek

  REFERAT  FINANSOWO - KSIĘGOWY

1

Beata Banasiowska
Skarbnik Gminy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

7

(58) 683-61-64 wew. 42

(58) 692-20-42

Poniedziałek-piątek 

 2

Honorata Szarkowska
Zastępca Skarbnika Gminy

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

   8

(58) 683-61-64 wew. 40

(58) 692-20-40

Poniedziałek-piątek

3

Anna Bzdzikot
Inspektor ds. wymiaru podatków i opłat

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

6

(58) 683-61-64 wew. 43

(58) 692-20-43

Poniedziałek-piątek

4

Maria Gwizdała
Inspektor ds. podatków i opłat

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

6

(58) 683-61-64 wew. 43

(58) 692-20-43

Poniedziałek-piątek

5

Irena Bogun
Inspektor ds. płac

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

8

(58) 683-61-64 wew. 40

(58) 692-20-40

Poniedziałek-piątek

6

Izabela Klawa
Obsługa kasowa i VAT

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

1

(58) 683-61-64 wew. 44

(58) 692-20-44

Poniedziałek-piątek

 7

 Sylwia Patok
Inspektor ds. windykacji należności

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

6

(58) 683-61-64 wew. 43

(58) 692-20-43

 Poniedziałek-piątek

REFERAT OŚWIATY, KULTURY I SPORTU

1

Sylwia Makrucka
Kierownik Referatu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

10

(58) 683-61-64 wew. 31

(58) 692-20-31

Poniedziałek-piątek

2

Małgorzata Wojnicz
Inspektor ds. Księgowości Oświaty

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

9

(58) 683-61-64 wew. 41

(58) 692-20-41

Poniedziałek-piątek

3

Renata Nalińska
Inspektor ds. płac pracowników oświaty

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

9

(58) 683-61-64 wew. 41

(58) 692-20-41

Poniedziałek-piątek

4

Lech Wieczorkowski

Inspektor ds. oświaty

5

(58) 683-61-64 wew. 47

(58) 692-20-47

 Piątek

REFERAT FUNDUSZY UNIJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

1

Ewelina Jastrzębska
Kierownik Referatu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

12

(58) 683-61-64 wew. 38

(58) 692-20-38

Poniedziałek-piątek

2

Maciej Kossakowski
Inspektor ds. Funduszy Unijnych

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 12

(58) 683-61-64 wew. 38

(58) 692-20-38

 Poniedziałek-piątek

3

Katarzyna Polakowska
Podinspektor ds. Funduszy Unijnych

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 12

(58) 683-61-64 wew. 38

(58) 692-20-38

 Poniedziałek-piątek

REFERAT INWESTYCJI I GOSPODARKI KOMUNALNEJ

1


Grzegorz Lechman
 
Kierownik Referatu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

15

(58) 683-61-64 wew. 39

(58) 692-20-39

Poniedziałek-piątek

2

Anna Bernat
Podinspektor ds. obrotu nieruchomościami

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 16

(58) 683-61-64 wew. 35

(58) 692-20-35

Poniedziałek-piątek 

3

Justyna Kornath
Podinspektor ds. wod-kan i gospodarki mieszkań komunalnych

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

15

(58) 683-61-64 wew. 39

(58) 692-20-39

Poniedziałek-piątek

4

 

 

Krzysztof Dziaduszewski

Główny specjalista ds. obsługi inwestycji

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

15

(58) 683-61-64 wew. 39

(58) 692-20-39

Poniedziałek-czwartek

REFERAT ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

1

Tadeusz Kollek

Kierownik Referatu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

4

(58) 683-61-64 wew. 45

(58) 692-20-45

Poniedziałek-piątek
2

Mariusz Romel
Podinspektor ds. melioracji dróg gminnych i rejestracji działalności gospodarczej

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

(58) 683-61-64 wew. 37

(58) 692-20-37

Poniedziałek-piątek 
3

Karolina Marszałkowska
Podinspektor ds. melioracji dróg gminnych i rejestracji działalności gospodarczej

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3

(58) 683-61-64 wew. 37

(58) 692-20-37

Poniedziałek-piątek  

REFERAT OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA

 1

 

Krzysztof Pudyszak
Kierownik Referatu

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 11  

(58) 683-61-64 wew. 49

(58) 692-20-49

 Poniedziałek-piątek

2

Adrianna Wagrowska-Karaś
Podinspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

11

(58) 683-61-64 wew. 49

(58) 692-20-49

Poniedziałek-piątek

3

Marta Rowińska

Podinspektor ds. komunalno-społecznych i gospodarki odpadami

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

16

(58) 683-61-64 wew. 35

(58) 692-20-35

Poniedziałek-piątek 

STANOWISKO DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI I DOWODÓW OSOBISTYCH

1

Iwona Gutiar-Karolak
Inspektor ds. obywatelskich

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

5

(58) 683-61-64 wew. 44

(58) 692-20-44

Poniedziałek-piątek

URZĄD STANU CYWILNEGO

1

Ewelina Paracka

   Z-ca kierownika USC

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 5

(58) 683-61-64 wew.44

(58) 692-20-44

Poniedziałek-piątek

INFORMATYK

1

Mariusz Zawolski

Informatyk

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

3

(58) 683-61-64 wew. 37

(58) 692-20-37

Poniedziałek-piątek

STANOWISKO DS. ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

1

Joanna Cieślik

Inspektor ds. gospodarki przestrzennej

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

16

(58) 683-61-64 wew. 35

(58) 692-20-35

Poniedziałek-piątek

 

STANOWISKO DS. OBSŁUGI RADY GMINY

1

Marzena Kołodziej
Inspektor ds. Rady Gminy

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2  (58) 683-61-64 wew. 36

(58) 692-20-36

Poniedziałek-piątek

    STANOWISKO DS. BHP

1

Lech Wieczorkowski

Inspektor ds. BHP

1    Czwartek

GMINNA KOMISJA ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH

1

 Sylwia Makrucka
Przewodnicząca Komisji

 8

(58) 683-61-64 wew. 31

(58) 692-20-31

Poniedziałek-piątek

RADCA PRAWNY
1 Anna Rysztowska
Radca Prawny
    Środa-czwartek

POMOC PRAWNA

1

Nieodpłatna Pomoc Prawna

 

 

Poniedziałek

7.30-11.30

Wtorek

11.30-15.30

PORADNICTWO OBYWATELSKIE

1

Nieodpłatne Poradnictwo Obywatelskie

   

Wtorek

7.30-11.30

 

Ta strona używa ciasteczek (cookies)

Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Polityka cookies

Źródło: Urząd Gminy Cedry Wielkie

Ciasteczka (ang. cookies) są to niewielkie pliki, zapisywane
i przechowywane na Państwa komputerze, 
tablecie lub smartfonie
podczas odwiedzania różnych stron w Internecie.
Ciasteczko zawiera najczęściej nazwę strony internetowej z której pochodzi,
„długość życia” ciasteczka (czyli czas jego istnienia) oraz przypadkowo
wygenerowany unikalny ciąg liczb, który służy do identyfikacji przeglądarki,
z jakiej wykonane zostało połączenie ze stroną internetową.

Więcej informacji na temat "cookies" >>
https://pl.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Urząd Gminy Cedry Wielkie używa plików cookies do rozpoznawania
i zapamiętywania informacji o użytkownikach w celu:

---Prowadzenia statystyk odwiedzin serwisów w celu dalszego ich rozwijania.

---Obsługi aplikacji dostępnych w naszych serwisach.

---Każdy użytkownik może odmówić umieszczania plików cookies
na jego urządzeniu poprzez wyłączenie opcji pobierania
i przechowywania plików cookies w przeglądarce internetowej.